Splošni pogoji prodaje FRAGMAT TIM d.o.o.
Splošno
Pogoji
poslovanja, navedeni v nadaljevanju, veljajo za vsa naročila in prihodnje
dobave za vse kupce in poslovne partnerje, četudi to na prodajnih dokumentih ni
posebej navedeno.
Nakupni pogoji, ki jih je kupec določil brez soglasja s prodajalcem, niso
zavezujoči, čeprav so navedeni ob naročilu.
Kakršnekoli spremembe splošnih pogojev so možne le s pisnim soglasjem
prodajalca. Za dogovor o posebnih pogojih prodaje bo prodajalec sklenil dodatek
k splošnim pogojem. Le-ta bo veljaven po potrditvi s strani prodajalca in
kupca.
V ceniku navedeni tehnični podatki so informativne narave, zato jih je potrebno
pred naročilom preveriti. Pridržujemo si tudi pravico do sprememb izdelkov
zaradi tehničnih izboljšav in razvoja.
Cene
Cene izdelkov v ceniku so v
evrih (EUR) in ne vključujejo davka na dodano vrednost. Davek na dodano
vrednost bo obračunan na neto vrednost računa po veljavni stopnji na dan izdaje
računa.
Cene so veljavne s pariteto EXW (skladišče prodajalca), naloženo na prevozno
sredstvo.
Veljavnost cen
Cene
veljajo od datuma veljavnosti, navedenega v ceniku, do preklica oziroma do
izdaje novega cenika.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez vnaprejšnje najave.
V primeru predplačila po predračunu jamčimo cene do dobave plačanega blaga.
Veljavnost cenika lahko preverite na spletnih straneh
www.fragmat.si
Plačilni pogoji
Naročeno
standardno blago je potrebno plačati pred odpremo, za kar prizna prodajalec na
dan odpreme veljaven popust na neto vrednost kupčevega naročila ali v pogodbeno
dogovorjenem roku ob ustreznem zavarovanju plačila, katerega obliko prodajalec
pisno potrdi.
Plačilo je izvršeno, ko je denar na računu prodajalca.
V primeru zamude plačila ima prodajalec pravico kupcu zaračunati zakonske
zamudne obresti in vse stroške, ki jih ima v zvezi z izterjavo plačila.
Za nestandardno blago je predplačilo pogoj za izvedbo naročila.
Lastninska pravica
Prodajalec
si pridržuje lastninsko pravico na dobavljenem blagu do popolnega plačila
računa in morebitnih zamudnih obresti, izhajajočih iz morebitnega
nepravočasnega plačila blaga. Blago, na katerem ima prodajalec lastninsko
pravico, mora kupec pravilno skladiščiti in ga primerno zavarovati pred neugodnimi
vremenskimi vplivi, požarom, krajo itd.
V primeru uvedbe stečajnega postopka, postopka prisilne poravnave ali
likvidacije pri kupcu ima prodajalec lastninsko pravico nad kupčevim
premoženjem v višini neplačanih računov za dobavljeno blago in morebitnih zamudnih
obresti. Če je plačilo dobavljenega blaga zavarovano z menico, preneha
lastninska pravica prodajalca šele po uspešnem unovčenju menice.
Embalaža
Embaliranje po internih
standardih proizvajalca je vključeno v ceno izdelka, posebne zahteve glede embaliranja
pa so strošek kupca.
Če je blago pakirano na evro palete, se te zamenjajo ali zaračunajo. Kupec
lahko palete vrne v roku 30 dni od dneva dobave blaga, prodajalec pa mu izstavi
dobropis.
Odstranjevanje embalaže s skladišča oz. gradbišča po uporabi ni strošek
prodajalca.
Skladno s 26. členom Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo je družba
FRAGMAT TIM d.o.o. svoje obveznosti glede ravnanje z embalažo in odpadno
embalažo prenesla na družbo Gorenje Surovina d.o.o.
Dobavni roki
Dobavni rok za standardne
proizvode na zalogi je tri do pet delovnih dni od potrditve naročila. Za
izdelke po naročilu se dogovori dobavni rok ob naročilu.
V primeru višje sile (požar, naravne nesreče, eksplozija, vojna, stavka itd.)
ali nepredvidljivih okoliščin (večje okvare, nezmožnost nabave surovin itd.)
lahko prodajalec odstopi od naročila brez odškodnine ali pa se dogovori s
kupcem za nove pogoje dobave.
Dobave
Standardno blago je na razpolago v skladiščih
prodajalca v Laškem, Ljubljani in Začretju (samo EPS), naloženo na transportno
sredstvo (EXW prodajalec).
Za naročilo blaga neto vrednosti minimalno
1.200,00 € (brez DDV) dostavimo blago na naše stroške kamorkoli v Sloveniji v
roku dveh (2) delovnih dni, razloži pa ga kupec. Za naročilo blaga neto
vrednosti med 350,00 € in 1.200,00 € (brez DDV) se dobavni rok podaljša na tri
do pet (3 – 5) delovnih dni. Naročilo blaga pod vrednostjo 350,00 € (brez DDV)
dostavimo v dogovoru s komercialo in z doplačilom v vrednosti 20 € (cena
doplačila je brez DDV).
Za lasten dvig blaga na lokaciji proizvodnje v
neto vrednosti minimalno 1.200,00 € (brez DDV) priznavamo 3% dodatnega rabata
na neto znesek računa za izdelke hidroizolacij, XPS in ploskovnega ogrevanja in
5% za EPS. Za EPS se boniteta za lasten dvig priznava na lokaciji Ljubljana in
Začrejte, za XPS in hidroizolacije na lokaciji Laško in za izdelke ploskovnega
ogrevanje na lokaciji Ljubljana.
V slučaju zahteve po hitri dostavi (hitreje od
zgoraj navedenih rokov) brez možnosti dopolnitve kamiona se zaračuna kompleten
prevozni strošek po ceniku prevoznika.
Kupec je dolžan blago, dostavljeno v dogovorjen
kraj, raztovoriti v roku ene (1) ure po prihodu transportnega sredstva. Kupec
je dolžan prevzem blaga pisno potrditi z žigom oziroma s čitljivim izpisom
imena in priimka. V slučaju, da na gradbišču ali drugem dogovorjenem mestu za
dostavo ni nikogar za prevzem blaga, se blago odpelje nazaj na skladišče
prodajalca, kupec pa krije stroške prevoza.
Na posebno zahtevo kupca lahko organiziramo tudi
dostavo s posebnim kamionom - dvigalom HIAB. Storitev se doplača po ceniku
prevoznika.
Vse posebne zahteve v zvezi z dostavo je treba
pisno navesti ob naročanju.
Reklamacije
V primeru
količinske reklamacije ali vidnih zunanjih poškodb je kupec dolžan prodajalca
obvestiti takoj, najkasneje v treh (3) dneh od dneva prevzema blaga pa
dostaviti prodajalcu odpremnico, komisijski zapisnik, potrjen s strani
prevoznika in fotografije poškodovanega blaga. Če je prevoznika najel kupec, je
primopredajno mesto v skladišču prodajalca in kasnejše reklamacije niso možne.
V primeru skritih napak se kupec zavezuje prodajalca obvestiti takoj po
odkritju, sicer izgubi vse pravice iz tega naslova.
Reklamaciji mora priložiti dobavnico, račun, kontrolne liste in natančen opis
napake ter prodajalcu omogočiti ogled reklamiranega blaga.
Prodajalec se zavezuje, da bo v primeru upravičene reklamacije nadomestil
neustrezen material z ustreznim ali zmanjšal kupnino za vrednost reklamiranega
materiala. Kakršnikoli drugi zahtevki so izključeni.
Reklamirani material je last prodajalca in se ne sme vgraditi ali prodati brez
pisnega soglasja prodajalca, kupec pa mora z njim ravnati tako, da se dodatno
ne poškoduje.
Reklamacija delne količine dobavljenega blaga kupcu ne daje pravice do
zadrževanja plačila za ostali del blaga, ki ni predmet reklamacije.
Ostala določila
Vračilo
blaga na željo kupca (brez razlogov za reklamacijo) je možno samo ob predložitvi
naloga za vračilo, ki ga izda FRAGMAT TIM d.o.o.; vrnjeno blago se pregleda,
prevzem pa se opravi le, če je blago nepoškodovano in primerno za nadaljnjo
prodajo.
Za stroške vračila zaračunamo 30 % od bruto vrednosti vrnjenega blaga ter
morebitne stroške prevoza do stranke, kupec pa povratni prevoz organizira in
plača sam.
Za blago, ki ni navedeno v ceniku ali je navedeno brez cen, prodajalec izdela
ponudbo, ki zajema vse pogoje dobave. Če na ponudbi ni drugače navedeno, je
veljavnost ponudbe petnajst (15) dni.
Nestandardnega blaga po posebnem naročilu ni možno vrniti.
Vse spore bosta prodajalec in kupec reševala sporazumno. V primeru, da sporazum
ni možen, je za rešitev spora pristojno sodišče v Celju.
Naročanje blaga
Naročila
sprejemamo v pisni obliki oz. z naročilnico. Ob naročilu je treba upoštevati
pakirne enote (zavoj, paleta, itd.). Naveden mora biti željen datum dobave ter
mesto in način dostave. Pri naročanju blaga se obvezno navede naziv in številka
izdelka. Naročila za izdelke sprejemamo v prodajnih službah FRAGMAT TIM d.o.o.
v Laškem in Ljubljani. Če so naročila oddana do 14. ure, se obdelajo še isti
dan. Naročila pošljite na elektronski naslov narocila@fragmat.si.